Bünyan'ın Tarihi Değirmeni Yeniden Hayat Buldu

Bünyan'ın Tarihi Değirmeni Yeniden Hayat Buldu
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin'in girişimleriyle restorasyonu tamamlanan Değirmen Restorantın açılış programına katıldı.
Doğal güzellikleri, şelalesi ve tarihi dokusuyla dikkat çeken Değirmen Restorant, gerçekleştirilen kapsamlı restorasyon çalışmasının ardından düzenlenen törenle yeniden hizmete açıldı. Açılışa protokol üyeleri, davetliler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılışta konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, ilçeye kazandırılan bu önemli yatırımın Bünyan'ın turizm ve sosyal yaşamına önemli katkılar sağlayacağını belirterek, emeği geçenlere teşekkür etti.
Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin ise tarihi mirası koruyarak geleceğe taşımanın önemine vurgu yaparak, ilçeye değer katacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini ifade etti.
Doğayla iç içe konumu ve yenilenen yüzüyle hizmet vermeye başlayan Değirmen Restorant'ın, Bünyan'ın önemli cazibe merkezlerinden biri olması hedefleniyor.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç:
"Bünyan'da, Belediye Başkanımız Selahattin Metin'in gayretleriyle restorasyonu tamamlanan Değirmen Restorant'ın açılışını gerçekleştirdik. İlçemizin tarihine ve kimliğine değer katan bu güzel mekânın Bünyan'ımıza hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum."
Bünyan38Haber

Yorumlar