Bünyanıma / Mehtap ŞAHİN

Yine kalbe çöktü elim yalnızlık
Kavuşmak istiyorum anneme, babama
Şehri bastı sıcaklarla ıssızlık
Kavuşmak istiyorum Bünyan'ıma
***
Münbittir her yeri, toprağı sulak
Ağaçları yemyeşil, havası berrak
Daldan dala kurmak için salıncak
Kavuşmak istiyorum Bünyan'ıma
***
Zümrüt çayırlarda açar çiçekler
Öter bülbül, uçuşuyor kelebekler
Anne baba kardeş hep beni bekler
Kavuşmak istiyorum Bünyan'ıma
***
Sular akar çağlayanlar beldesi
Cennete bedeldir Başgöl Deresi
Ağaçların suda oynar gölgesi
Kavuşmak istiyorum Bünyan'ıma
***
Kayaltı, Şahsenem'in bağları
Navruz, çiğdem kokar şimdi dağları
Havası hoş, coşkun akar çayları
Kavuşmak istiyorum Bünyan'ıma
19.05.1960 / Kayseri .....Mehtap ŞAHİN*
Mehtap Şahin, 1944 yılında Bünyan'da doğdu. İlk ve orta tahsilini Bünyan'da yaptı. İstanbul'da Tıp tahsili yaparken hayatının baharında kan kanserinden 1963 yılında vefat etti. Sıkıntılarını mısralara dökerek teselli bulan şairin çok hisli olduğu anlaşılıyor.

Yorumlar