Yorumlarınız için yürekten teşekkürler

Yorumlarınız
İbrahim GüzelgözGüzel çalışmandan dolayı tebrik ederim. Yöremiz ile ilgili bildiklerimizin çok dar olduğu bir gerçektir. Yeni çalışmalarını bekliyoruz. Mali Müşavir İbrahim Güzelgöz
Sinan Soylu
Güzel calismalarindan dolayi Sayin Akbas"i tebrik ediyor ve diger calismalarinda basarilar diliyorum.
Seyit YILDIZHAN
Sayın Burhanettin AKBAŞ'a yaptığı bu çalışmadan dolayı teşekkür ederim. Güzel ve anlamlı bir çalışma olmuş. Ama emeğine değmiş. Bünyan için her güzelliğe değer. Diğer Bünyan aşığı olan insanlardan da benzer çalışmalar yapmasını temenni ediyorum. Seyit YILDIZHAN/ANKARA
Behzat tanboğa
sayın hocam sizin bu çalışmalarınızdan dolayı sizleri kutlarım. BÜNYANI bize tanıttığınız için ve bizim geçmişimizi nerden geldiğini bu siteten öğrendim çalışmalarınızda daima başarılarınızı dilerim. öğrenciniz yanımda bulunan Özcan Şenyüz de bu çalışmalarınızdan dolayı başarılarınızı diler yenilikleri bekliyoruz. Saygılar sunarım. www.neco.bz.tc Özcan başkanın oğlunun hazırladığı bir site sitede eksiklerimizi bize bildirirsen seviniriz BEHZAT VE ÖZCAN selamlar.
Mehmet KÖKSayın Hocam Bünyanımızın tanıtımına katkılarından dolayı teşekkür ediyor, soy kütüklerinin biraz daha detaylı araştırılması için çalışmalarınızı bekliyor, başarılarıyın devamını diliyorum.Selam ve sevgilerimle. Mehmet KÖK Namık Kemal İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı
SULEYMAN ERELSayın S.Burhanettin AKBAŞ Yapmış olduğunuz çalışmanızdan dolayı sizi tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Ben KAYABAŞI Hacıağanın torunuyum. Babam Halil(Mehmet) EREL dir. Çalışmanızda lakabımızı göremeyince bilgilendirme ihtiyacını duydum.Saygılarımla, Süleyman EREL
suleyman erel
s.burhanettin akbas, yapmıs oldugunuz degerli calısmadan dolayı sizi tebrik eder.basarılarınızın devamını dilerim.ben kayabası hacıaganın torunuyum.babam halil erel camicedit mahallesine kayıtlıyız. listenizde soyadımızı goremeyince bilgilendirme geregine ihtiyac duydum.Saygılarımla. suleyman erel
suleyman erel
Şerafettin TURGAY Sayın hocam, bu çok değerli ve güzel bilgiler için sonsuz teşekkürlerimi sunar çalışmalarınızda başrılar dilerim.
VEYSEL DEMİRCANdeğerli hemşehrimizin bünyan ve kayseri yöresine yapmış olduğu hizmetleri takdirle takip ediyor,işlerinde başarılar diliyorum

Murat CİNGİL
Değerli hocam, uzun zamandır amatör olarak yapmış olduğum aile soyağacım ve bünyan tarihi ile ilgili araştırmalarıma katkılarınızdan ötürü teşekkür ederim.Bir talebeniz olarak sizden ricam; bizlere memleketimiz, soyumuz ve akrabalıklarımız konusunda Osmanlı arşivlerini araştırarak daha fazla ve detaylı bilgi ile aydınlatmanız olacak. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
abdullah erkılıç
ama bizim lakabımız yahiller siz buraya tatar oğlu diye yazmışınız
Özlem ORTADAĞMerhaba hocam.Bir Bünyanlı olarak yazınızı çok beğendim.Bütün Bünyan halkı adına size çok teşekkür ederim.Yeni çalışmalarınızı bekliyoruz.
orhan yurdakul
hocam sizin çalışmalarınızla sık sık karşılaşıyorum internette.gerçekten sizin bu kadar bünyan aşığı olmanız beni gurulandırıyor.hocam ben cengiz yurdakul'un oğluyum bizim soy ismimizi göremedim.dedeme tuzcu saliler yada uzun sali derlerdi.başarılarınızın devamını dilerim
ALİ BÜRÜNGÜZ

hocam site içinn teşekkürler bu siteyi yapmanızla soyumuzun nereye dayandığını öğrendik tekrar teşekkürlerr...batılılaşma adına geçmişi unutturulmaya çalışan bu insanlarımızın soy kütüklerinin araştırılarak bilgilendirilmesinnin tarafınızdan yapılması bizleri gururlandırılmaktadır meslek hayatınızda başarılar diler öğretmenler gününüzü kular ailenizle birlikte mutluluklar dilerimi...


abdullah erkılıç
teşekurler böyle bir bilgilendirme yaptıgınız için tum tataroğullarına burdan selamlarımı iletiyorum hepsini çok seviyorum...


yalçın ÇETİN

Sayın hemşerim Devrişağa mahallesinden BAYRAMÇAVUŞ (BAYRAM ÇETİN) eski ptt hatçavuşu sülalesini unutmuşsunuz vahdi-gazi-memet çetin. Yine ĞÖGCÜOĞLU Hacı Bekir GÖKTAŞ sülalesi devrişağa mahlesinden eklerseniz sevinirim.


Ahmet Duman
Sayın Hocam Bünyanımızın tanıtımına katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim. Ben Camii Cedit Mah.Mehmet Duman'ın İbrahimçelebioğlu soyundan geldiğini biliyordum ,burda görmeyince benmi yanlış biliyordum acaba, beni aydınlatırsanız çok memnum olurum çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Haluk Oğuz
çalışmalırını zaman zaman takip ediyorum. Bünyanlı olarak çalışmalarınızı beğeniyorum. Başarılar diliyorum.


YALÇIN ÇETİN
iyi olmuş ama köklü ailelerden bayram çavuş sülalesi yok bayram ÇETİN oğlu vahdi ÇETİN ler yok GÖĞCÜOĞLU sülalesi bekir GÖKTAŞ lar yok DİKKATİNİZE


sahin oguz
gergeme köyü/ Dervişağa lakaplı Oğuz ve Kahraman soyadlılar Karamanlı avşarıdır. bilgilerinize, selamlar

S.Burhanettin AKBAŞ :
Kıymetli Hemşehrilerim, bir zamanlar yaptığımız bu çalışmalar dergi ya da kitap sayfalarında kaldı. Elimizde dizilmiş metinler yoktu. İnternet bu hızla ilerleyince eskiden yazdıklarımızı yeniden yazmak ve ilave yapmak gibi tek insanın başarması güç bir işe soyunduk. Hâlâ da dizgi işlerini bitiremedik. Yılmadan usanmadan yazmaya devam edeceğiz.
Soy meselesine gelince... Biz Bünyanlılar olarak hepimiz birbirimizle akrabayız. Çünkü bir insanın 6. göbeğe gelinceye kadar 36 farklı atası ortaya çıkmaktadır. Gerisini siz düşünün. Bünyanlı olup da birbirine akraba olmamak mümkün değildir.
Hepinize en derin selam ve sevgilerimi sunuyorum.

Yorumlar