Şener Serim (Hacılar İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü)

03.05.1970 Tarihinde Kayserinin Bünyan ilçesinde doğdu. Sırası İle Bünyan Namık Kemal İlkokulu ve Bünyan Lisesi Orta Kısım ve Bünyan Lisesinden Mezun Oldu. Liseden sonra 1988 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümünü Kazandı. Üniversite Hayatını 4 sene Erzurum’da sürdürdükten sonra 14.07.1992 tarihinde Felsefeci unvanını alarak mezun oldu.
04.10.1993 tarihinde Sınıf Öğretmeni olarak Batman İli Merkez Karayün Köyü İlkokuluna atandı. Askerliğini 241.Kısa Dönem Olarak Burdur 58.Topçu Tugayında yaptıktan sonra. Aynı Okulda Müdür Yetkili Öğretmen olarak çalışmaya devam etti.
1997 atama döneminde Kayseri iline ataması yapıldı ve Bünyan Hazarşah İlköğretim Okulunda Sınıf Öğretmeni olarak çalıştı.
16.10.1997 tarihinde Felsefe Grubu Öğretmenliğine geçiş yaptı ve Bünyan Lisesine branş öğretmeni olarak atandı. Kısa bir süre öğretmenlik yaptıktan sonra 15.12.1998 tarihinde Bünyan Lisesi Müdür Yardımcılığı görevine başladı.
1998 Yılında Türkiye’de ilk defa yapılan Yönetici Seçme Sınavını Kayseri Birincisi olarak kazandı.01–26 Şubat 1999 tarihleri arasında Erciyes Üniversitesinde Eğitim Yönetimi Kursuna katıldı ve kurs sonucunda yapılan değerlendirme sınavında başarılı olarak “Orta Öğretim Kurumları Müdür Adayı “ oldu.
02.11.1999 tarihinde Hacılar Çok Programlı Lisesine Okul Müdürü olarak atandı. Lisede ilk asil müdür olarak göreve başladıktan sonra okulun açıldığı yıldan beri çözülemeyen birçok problemleri çözdü. Okula kurumsal bir kimlik kazandırdı ve kurum kültürü çalışmaları sonucu Mezuniyet Şöleni, Mezunlar Günü gibi gelenekselleşen programlara imza attı.
08.10.2003 tarihinde kendi isteği ile Kayseri Kocasinan Atatürk Ticaret Meslek Lisesi Müdürlüğüne naklen atandı. Göreve başladıktan sonra kuruma yeni bir kimlik kazandırma çalışmalarına başladı ve okul bünyesinde Atatürk Anadolu Ticaret Meslek Lisesi açılmasını sağladı. Bununla birlikte okula iki adet 20+1 bilgisayar laboratuarı ve birçok eğitim malzemesi kazandırdı.

19/10/2006 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün atama kararnamesi ile Hacılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Şube Müdürü olarak atandı ve halen bu görevini sürdürmektedir.Evli ve 3 çocuk babasıdır.


Şener SERİM

Yorumlar