Mustafa Eraslan'dan Mehmet Özmen'e geçmiş olsun ziyareti...

MHP Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eraslan Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen’e geçmiş olsun ziyaretinde bulundu. Eraslan ziyarette bu tür olayların yılgınlık yaratmamasını, aksine motive etmesini istedi ve böyle olacağından emin olduğunu belirtti.    Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen, MHP Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eraslan’ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, gözaltı ve cezaevinde kaldığı süreci anlattı.Özmen, “Adliyeye kırgın değilim, emniyete kırgın değilim, önlerinde bir dosya var. Onlarda gereğini yapmak zorundalar; ama sonuna kadar hukuka adalete güvenmek durumundayız. Güveniyorum da. Cezaevinde yattığım tarihlerin takvim yapraklarını buraya koydum. Bir tek kuruma, bir tek bölüme kırgınım. O bölümde Bünyan’ın içinde yaşayıp ta Bünyan’a düşmanlık yapan fitne fesat yuvaları, dedikodu üretim merkezleridir. Ama adalet şaşmıyor” dedi.

MHP Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eraslan da,konuşmasında, nihai kararın çok sağlıklı sonuçlanacağından emin olduklarını söyledi. Mehmet Özmen’e güvendiklerini de ifade eden Eraslan şöyle konuştu:
“Biz kardeşimize, dava arkadaşımıza güveniyoruz. Ama bu ülke demokrasi ile yönetilen bir ülkedir. Tabi ki şikayetler, ihbarlar olacak. Devletin kurumları devletin yüksek makamları bunları değerlendirmek zorundadır. Burada kırılacağın küseceğin hiçbir
şey yok. Olmadığına da eminim. Tabi ki insanların dostu kadar düşmanları da çok. Hele de siyaset yapıyorsanız. Bir siyasi arenada bir kitlenin temsilcisi iseniz elbette düşmanınız olacaktır. Ama bizi bu düşmanlar bıktırmayacak, yıldırmayacak. Biraz daha hırslandıracak. Biraz daha motive edecek. Daha da güçleneceğiz Allah’ın izniyle.”    
            MHP Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eraslan’ın ziyaretine MHP Melikgazi Belediye Meclis Üyesi Mustafa Akay da katıldı.

Yorumlar