HAYAT BANA GÜZEL


Gözlerim görüyor kulaklarım duyuyor ellerim ayaklarım tutuyor.
Hayat bana güzel.
Rahatça nefes alabiliyorum.
Hayat bana güzel.
Tüm sevdiklerim yanımda. Uzakta olanlarında özlemi yanımda. Özlemek de güzel hayatta .
Hayat bana güzel.
Hayallerim var. Bu hayallerin peşinden gidebilecek kadar da cesur bir yüreğim var.
Hayat bana güzel.
Gülebileceğim çok şey var. Ağladığım da oluyor ama hayat zaten böyle tezatlarla güzel.
Hayat bana güzel.
Okuyorum. Okudukça çoğalıyorum. Çoğaldıkça taşıyorum.
Hayat bana güzel.
Yazıyorum. Yazınca hafifliyorum. Hafifleyince gülümsüyorum.

Hayat bana güzel.
Her gün farklı bir sabaha uyanıyorum.
Hayat bana güzel.
Bu hayatı yaşadıkça o sonsuz sona bir adım daha yaklaşıyorum ve sabırsızlanıyorum.
Hayat bana güzel.
İnişlerim kadar çıkışlarım çıkışlarım kadar çıkmazlarım var.
Hayat bana güzel.
Mücadelelerim var. Sonunda yenilgilerim yenilgilerim kadar zaferlerim var.
Hayat bunlarla güzel.
Hayat bana böyle başkasına farklı güzel.
Hayat hep güzel hep özel.

Ve; HAYAT YAŞADIĞIM KADAR VAR...

HAYAT BANA GÜZEL

*ÇÜNKÜ: Yalnız kalmaktan hiç çekinmiyorum.

*ÇÜNKÜ: Başladığım... bir kitap sarmadıysa fırlatıp atabiliyorum.

*ÇÜNKÜ. Seyretmeye başladığım film berbat çıktıysa hiç çekinmeden sardırıyorum.

ÇÜNKÜ: Cep telefonuma sadece istediğim zaman cevap veriyorum.

ÇÜNKÜ: Düşman kazanmaktan da, dost kaybetmekten de zerre kadar çekinmiyorum.

ÇÜNKÜ: Kişisel gelişimimi, kişisel gelişim kitaplarıyla gerçekleştirmiyorum.

ÇÜNKÜ: Sıkılma hakkımı sonuna kadar kullanıyorum.

ÇÜNKÜ: Çaktırmadan kafa bulmanın sonsuz güvenli ve sonsuz rahatlatıcı kollarına atılmaya bayılıyorum.

PAYLAŞMAK,PAYLAŞMAK İÇİNDİR...Dost sözü

Yorumlar