Bünyan Lisesinin Bando Takımı


Mualla Uzar Dalgın
 , burhanettin onur, sevgili mustafa köse hocamız, hatice aka, Ayşe Mercimek Avcı ve Ayşe Mercimek ile birlikte.
Mehmet Şardağ Mualla hanım çok özür dileyerek soruyorum siz kaç yılı mezunusunuz-Kemal Armağanı gördüm resimlerinizde Kemal benimde arkadaşımdır.Dr.Mehmet Armağanın oğlu

Mehmet Şardağ Bu Bando takımında tam 3 yıl trampet çaldım vede öğretmenlik yaptım (Trampet hocalığı)

Mualla Uzar Dalgın ben 81 mezunuyum...kemal armağan la hiç okumadım hangi resimde gördünüz:)

Mualla Uzar Dalgın siz sanırım FATMA UÇAR , ALİ ATALAY, la okudunuz...sınıfınızda kimler vardı ...yazın belki yardımcı olurum:))

Mehmet Şardağ Ben 74-75 mezunuyum-Sınıfımızda hatırlayabildiğim Salih Aydemir-Güray İltuş-Nurhayat Pekmezci-Rahmetli Harun (Tekel görevlisinin oğlu)-Mustafa (öğretmen Eniştesi vardı)Kasap vardı Ziraat bankasının sırasında onun oğlu 6 Fen A dan mezunum

Mehmet Şardağ Kemal Armağan zaten benim akranım olması lazım-Yusuf Sicim vardı

Mualla Uzar Dalgın ne yzaıkki bunların hiç birini ben tanımıyorum....ben o zamanlar çok küçükmüşüm:))

Mehmet Şardağ Teşekkür ediyorum ilginiz için

Mehmet Şardağ Atilla Dağşan hocayı iyi tanırım ama ben onunla sadece Bünyan İdman Yurdu futbol takımı vardı orada birlikte futbol oynadık ben o zaman lisedeydim


Yorumlar