Bünyan İdman Yurdu / Bünyan Gençlik Spor Kulübü

Ali Cengiz KAPTAN ARAPOĞLU CELAL GÜREL.ELBİSELİ USTURA NURİ ABİ YANINDAKİ MUSTAFA BOZDAĞ YANINDAKİ FAHRİ KAÇMAZ YANINDAKİ TAHMİNİM ÖZKAN TEPE YANINDAKİ AHMET CAN YANINDAKİNİ BİLEMEDİM.SONRAKİ YİNE TAHMİNİM OSMAN KASAPOĞLU.KALCİLER SOL BAŞTAKİ HÜSEYİN İLHAN
23 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Ali Cengiz OTURANLAR SOL DAN MUSTAFA BÖRKÜ ENVER KESER.ÖMER ÖNER KALECİ DOKTORUN OĞLU İRFAN
23 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Ali Cengiz DİĞERLERİNİ TAM SEÇEMEDİM
23 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Ali Ağabey, süpersin vallahi... Helal be ağabeyim... Bunlar senin devre değil mi?
23 saat önce · Beğen

Ali Cengiz ayaktakiler benden büyük abiler.oturan grup devrem
22 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Yıl kaç ağabey, tahminen...
22 saat önce · Beğen

Seyit Burhanettin Akbaş Bünyan İdman Yurdu, Bünyan Gençlikten eski midir?
22 saat önce · Beğen

Ali Cengiz 1974-1976 arası olabilir
22 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Bu takımın kurucuları kim acaba? Bünyan Gençlik'ten eski sanırım...
22 saat önce · Beğen

Ali Cengiz bünyan idman yurdunu atila abim bünyan gençlik spor kulübüne karşı birkızgınlıkla kurdu sanırım. KURUCUSU ATİLLA DAĞAŞAN dır.detaylı bilgiyi ondan alabilirsin
22 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Eyvallah ağabeyim, çok teşekkür ederim. Senin fotoğraflara ne zaman bakacağız inşallah...
22 saat önce · Beğen

Ali Cengiz ne zaman istersen hazırım hocam
22 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Allah razı olsun ağabey, kitabın vakti az kaldı. Kısa zamanda uğrarım inşallah...
22 saat önce · Beğen

Ali Cengiz bekliyorum hocam
22 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Mehmet Şardağ · Fevzi Börkü ve 3 diğer kişiile arkadaş
Hocam bu fotoğrafta Kaptan Celal var, Ömer hocam var, Gümrükcü Fahri var,Genel kaptan Ustura Nuri var, Yusuf Sicim var bu takım küme düştükten sonra Junıor larla kaldığımız takım yerde Pınarbaşı
17 saat önce · Beğen

Mehmet Şardağ · 4 ortak arkadaş
Ali Cengiz bey çok iyi tanıtmış arkadaşları ama ben o takımdaki tek Bünyanlı olmayan olduğum için beni hatırlamamış halbuki ben 1971 yılında Bünyan İdman yurdu ilk kurulduğunda Atalla Hoca ile yanyana oynadım.Lise 1 sınıftaydım forma bile büyük gelirdi ama bütün golleride ben atardım.Ali beyin dediği gibi Bünyan Gençliğe karşı olanların kurduğu bir takımdı.bU resimin tarihi 1973 yazı olması lazım.
17 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Ömer Öner · Bünyan Dostları ve 14 diğer kişi ile arkadaş
BU BÜNYAN İDMAN YURDU FALAN DEĞİL.BÜNYAN GENÇLİĞİN TA KENDİSİ.SEYİTCİĞİM BEN İSİMLERİ SANA YAZARIM.AYAKTA KAPTAN CELAL ABİ,BAŞKAN USTURA NURİ,MUSTAFA .......,FAHRİ KAÇMAZ,ÖZKAN TEPE,MEHMET ŞARDAĞ,UĞUR....,MUSTAFA KASAPOĞLU,YUSUF SİCİM,HÜSEYİN......OTUR...Daha Fazlasını Gör
16 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Çok güzel bilgiler bunlar... Kıymetli hocam ve Mehmet Şardağ Bey çok teşekkür ediyorum. Bünyan Gençlik Spor Kulübü ile ilgili bilgiler çok eksik... Kulübün tarihçesini herhangi bir kaynakta bulamıyorum. Bünyan Gençlik, ne zaman kurulmuş, ilk başkanlar, oyuncular... bilgilere çok ihtiyacım var.
7 saat önce · Beğen

Mehmet Şardağ · 4 ortak arkadaş
Mehmet Şardağ Seyit Bey Bünyan Gençlik büyük ihtimalle 1970-71 yılları gibi kuruldu.İlk başkanı Rahmetli o dönemin Belediye Başkanı idi zaten 1974 yılına kadar Belediye Başkanları yaptı kulüp yöneticiliğini ilk olarak takımı Fabrikada şef olarak çalışa...Daha Fazlasını Gör
6 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Seyit Burhanettin Akbaş Mehmet Bey, İdman Yurdu 1969'da kurulmuş. Bünyan Gençliğe karşı kurulmuş. O zaman Bünyan Gençliğin biraz daha önceki zamanda kurulmuş olması gerekir diye düşünüyorum.
6 saat önce · Beğen

Mehmet Şardağ · 4 ortak arkadaş
Ben federe olarak kuruluşundan bahsetmiştim Burhanettin bey daha öncesini bilmiyorum zaten 1969 da Bünyanda değildik.
5 saat önce · Beğenmekten Vazgeç · 1

Yorumlar