Bünyanlı Hacı Necati Demirhan'ın adaylık broşürü (1984)

1984 yılına ait olduğunu sandığım bu adaylık broşürü kitapları arasından çıkmıştır. Burada Bünyan'la ilgili projelerini sıraladığı gibi kısa bir hayat hikayesine de yer vermiştir. Özgeçmişim dediği bölümde şunlar yazılıdır: "1932 yılında Bünyan'da doğdum. İlkokulu Bünyan'da, Ticaret Lisesini Kayseri'de okudum.1953 yılında Askerlik Dönüşü CHP İlçe Gençlik Kolu başkanı olarak siyasete girdim. 27 Mayıs 1960 yılına kadar gençlik kolu başkanlığını yürüttüm. 2. dönem il genel meclisi üyeliği yaptım.1961 yılında partimizin ilçe yönetiminde görev aldım.1968 yılında Bünyan İlçe Başkanlığına getirildim ve 12 Eylül 1980 yılına kadar şerefle yürüttüm. 12 Eylül sonrası SODEP'i arkadaşlarımla kurdum, halen SHP üyesi olarak belediye başkanlığına aday gösterildim. Tarım ve ticaretle iştigal ederim, halen Ticaret Odası Başkanlığını yürütmekteyim.


Yorumlar