Körüklüyüm / Selma TÜRKYILMAZ

KÖRÜKLÜ
Kor alev ateşle alevler saçan Başında sarıkla şahlanıp uçan Asker obasıyla halka yurt açan Körük karye kuran Körüklüyüm ben Atlı askeriyle cirit savurup Kale ve surları kuşatıp sarıp Çirmen sırtlarına kürkünü serip Gönüllere giren Körüklüyüm ben Halep livasının çöl otağına İfraz bölgesinin sol yatağına Yahşıyan Uçhisar ve Çat'ağına Mührü şanla vuran Körüklüyüm ben Avanos Özkonak Malya ovası Hırka tepesinin kırık havası Sarıhan Arapsun kışlak yuvası Yeşilöz'e giren Körüklüyüm ben Nevşehir Gülşehir Eyüp Rum ilde Salanda yolunu süsleyen gülde Han hamam camili sipahtar elde Kahramanca duran Körüklüyüm ben Vadiyi süsleyen çınarlarında Bozkıra can veren pınarlarında Irmak bucağının kenarlarında Düşman izi süren Körüklüyüm ben Ulu yörük derler şanlı adıma Karamağara da pak miadıma Ocağı yakarak düşüp yadıma Neşe huzur veren Körüklüyüm ben

Körüklüyüm / Selma TÜRKYILMAZ

Yorumlar