Yoksulluğun Fotoğrafı / Kayseri Olay Gazetesi

Kayseri Olay Gazetesi bugünkü manşetinde bir fotoğrafı öne çıkardı. Cafer Zengin'in haberinde Kayseri'de hem de şehir meydanında Bürüngüz Caminin alt kısmında yardım almaya çalışan insanların fotoğrafı yayınlandı. Fotoğrafın açısı da çok uygundu. Kalabalığı görüyorsunuz ama insanların yüzünü görmemeniz için çok iyi bir açı belirlenmiş. İnsanlar, dağıtılan ramazan pidesi ve bir paket helva almak için kuyruktalar.
Haberin detayında ne var derseniz, işte manşete taşınan haberin detayı:
Kayseri’de Ramazan ayı nedeniyle belediyeler başta olmak üzere bazı sivil toplum kuruluşları da ihtiyaç sahibi vatandaşlara yardımda bulunuyor. Yardım faaliyetlerinde bulunan STK’lardan biri de Kayseri Fakir ve Muhtaçlara Yardım Derneği. Bürüngüz Camisinin alt katında hizmet veren derneğin önünde ortaya çıkan fotoğraf, ise “İşte yoksulluğun, çaresizliği fotoğrafı” dedirtti. Hem vatandaşlar hem de kentte yaşayan Suriyeliler, dernek girişinde dağıtılan Ramazan pidesi ve bir paket helvadan alabilmek için adeta birbirleri ile yarıştı. Görevliler, ellerinde naylon poşetlerle bekleyen vatandaşlara pide ve helvaları dağıtırken, ortaya çıkan tablo yürek burktu.
“DERNEĞE KAYITLI 2 BİNE YAKIN İHTİYAÇ SAHİBİ VAR”
Diğer yandan Kayseri’de 1972’den beri ihtiyaç sahiplerine hizmet veren  Fakir ve Muhtaçlara Yardım Derneğine kayıtlı 2 bine yakın ihtiyaç sahibinin olduğu ifade edildi. Bağışlarla faaliyetlerini sürdüren dernek aynı zamanda yolda kalan, çocuğunu okutamayan ailelere de yardım faaliyetlerinde bulunurken,  150’ye yakın yükseköğretim öğrenicisine de 250 liralık burs veriyor. Haber-Foto: Cafer ZENGİN

Yorumlar