BÜNYAN'DA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDULAR

KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDULAR
Bünyan Kaymakamı Yücel Erdem, kurum müdürleriyle birlikte Sümer İlkokulu ve Sümer Anaokulu'nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Karne Dağıtım Törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanını paylaştı.
Sınıfları ziyaret eden Kaymakam Erdem, öğrencilerle sohbet ederek karnelerini takdim etti. Karne sevinci yaşayan çocukların mutluluğuna ortak olan heyet, öğretmenlerle de bir araya gelerek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Kaymakam Yücel Erdem, yaptığı açıklamada:
"Evlatlarımızın eğitimine emek veren kıymetli öğretmenlerimize teşekkür ediyor, tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve başarılarla dolu bir tatil diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Karne töreni, öğrencilere hediyelerin verilmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Bünyan38Haber

Yorumlar