Muharrem Türkçe / Bünyan'dan Portreler

Muharrem Türkçe / Bünyan'dan Portreler

Yorumlar

  1. Sehzade Erden
    Rahmetli Muharrem ustam çok değerli komşumuz allah mekanını cennet etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Meltem B. Yavuz ·
    Dedecim mekanın cennet olsun....

    YanıtlaSil
  3. Serkan Türkçe ·
    Mekanı cennet olsun dedecegım resmıne bakdım agladım yine

    YanıtlaSil
  4. Meltem B. Yavuz ·
    bende çok duygulandım kuzim, yaşasaydıda yanında olabilseydik keşke.,...

    YanıtlaSil
  5. Serkan Türkçe ·
    Keskı be kuzi ölmeden bana kola almıstı

    YanıtlaSil
  6. Meltem B. Yavuz ·
    ben çok az hatırliyorum... siz yanındaydınız hep ne güzel...

    YanıtlaSil
  7. Sevilay Özdemir ·
    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun çok erken ayrıldı aramızdan....

    YanıtlaSil
  8. Sevilay Özdemir ·
    aradan ne kadar uzun yıllar geçsede unutulmuyor:(

    YanıtlaSil
  9. Sevilay Özdemir ·
    bak serkana aldığı kolayı bile ratahatlıkla hatırlıyabiliyor çok uzun yıllar geçmiş olsada...

    YanıtlaSil
  10. Selim Baysu ·
    dedecim mekanın cennet olsun...(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen görüş ve düşüncelerinizi buraya yazınız.