24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ BÜNYAN'DA ÇEŞİTLİ ETKİNLİKLERLE KUTLANDI.









Atatürk Anıtına İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından çelenk sunumu, Saygı duruşu ve İstiklal Marşının söylenmesinin ardından, Şehit Piyade Teğmen Bekir Öztürk Çok Programlı Anadolu Lisesi’nde programa devam edildi.
Düzenlenen törene Sayın Kaymakamımız Muhammed Lütfi KOTAN, Garnizon Komutanı Kadir DOĞAN, Belediye Başkanı Şinasi GÜLCÜOĞLU, Cumhuriyet Savcıları Mustafa BAŞARA, Yakup KARACAOĞLU, Milli Eğitim Müdürü Kadir ÖZBAY, öğretmen ve öğrencilerin katılımıyla tören İstiklal Marşımızın okunması ile başladı. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir ÖZBAY’ın yapmasının ardından öğretmen ve öğrencilerin hazırlamış oldukları şiir ve gösteriler ile devam edildi. Aday öğretmenlerin yemin etmelerinden sonra ilçe genelinde çeşitli müsabakalarda başarı gösteren öğretmen ve öğrencilere hediyelerinin sunulmasının ardından, İl Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz ÇANDIROĞLU’nun katılımıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Öğretmenler Günü kutlama programları etkinlikleri çerçevesinde geleneksel hale gelen yemek programının 3.’sü İlçemizde yapıldı.

Yorumlar