Sümer Mahallesi muhtar adayı Sinan Akalın'ın tanıyalım

Sümer mahallesi muhtar adayı
1979 yılında güzel bünyanımızın Sümer Mahallesi'nde doğdum ilk orta lise öğretimimi Bünyan da tamamladım
1998 1999 yılları arasında Vatani görevimi yapmak üzere Çanakkale ordan İzmir ve Artvin de 18 ay Jandarma komando olaraktan Üstün hizmet ödülü ve başarı belgesi alarak görevimi tamamladım.
2000 yılında Sümer mahallesi Çarşı mevkiinde Kendi işyerim olan Akalın ısı olarak bünyanımıza ve köylerine hizmet etmeye başladım halen iş yerim 24 yıldır devam etmekte.
Bu süre içerisinde Siyasette de yer aldım sırf güzel Bünyanımız ve gençlerimize yönelik çalışmalar da aktif siyaseti partili gözetmeksizin kendim düsturumla hizmet için gerek ailemden gerek maddi manevi taviz vererek ten Bünyana bünyanlımıza köylerimize ve Sümer mahallemize büyük hizmetler gelmesi için tüm projelerde yetkim ve imzam oldu bu 25 yıllık hizmet imde şu parti bu partili diye ayrım yapmadan hizmet için Allah rızasını kazanmak için çalıştım halen elimden geldiğince yapıyorum bu süreçte yine kendimi hizmet yolunda iş güç ailemden fedakarlık göstererek vakıf dernek başkanlığı üyeliğini yaparak bu ahir zamana kültürlü bilgili devletine milletine faydalı gençlerin kazanılmasında gayret ettim gerek kahve köşelerinden uzaklaştırmak için Sabah namazı buluşması iftar çadırları ilim irfan öğrenmeleri için gayret ettim bundan sonra da inşallah Allah CC nasip eder se Sümer mahallemize muhtar Adayı oldum.
İnşallah örnek mahalle örnek muhtar olmak için yola çıktık Rabbim nasip eder inşallah bizde mahallemizde gerek gençlerimize gerek yaşlılarımıza ihtiyaç sahiplerine daha da faydalı olmaya çalışacağım mahallenin hem bekçisi hemde örnek temiz güvenilir sokakları ve en önemlisi olan büyüklerimizin öncülüğünde gelen yardımları istetmeden utandırmadan gerçek anlamda ihtiyaç sahiplerine devletin verdiği hariç imkanlar yaratarak nezih temiz ikramları ulaştıracağız muhtaç aile bırakmayacağız kısacası Muhtar adayı Sinan Akalın 25 yıldır olduğu gibi mahallemizin eksiklerini ve en önemlisi olan bekçiliğini ve yanlış işlere ilişkin usul edep ve adaba uygunsuz olumsuz işlere izin ve fırsat vermeyeceğim saygı ve sevgilerimle Sinan Akalın

Yorumlar